Mijn Arabische keuken

Couverture du livre « Mijn Arabische keuken » de Mounir Toub aux éditions Overamstel Uitgevers
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Mounirs liefde voor de Arabische keuken is hem letterlijk met de paplepel ingegoten. Hoewel hij van diverse masterchefs veel heeft geleerd, blijft zijn moeder zijn allergrootste kookidool. 'Ik zag door haar al vroeg in dat je met eenvoudige, goed bereide gerechten mensen gelukkig maakt.' Aan de hand van klassiek en modern Arabische recepten laat Mounir in 'Mijn Arabische keuken' met aanstekelijk enthousiasme zien hoe lekker, gezond en veelzijdig deze keuken is.