Het geheim van de engelen

Couverture du livre « Het geheim van de engelen » de Prinses Martha Louise Van Noorwegen et Elisabeth Nordeng-Samnoy aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

De opvolger van het succesvolle <i>Ontdek je beschermengel</i> <a href='http://www.e-boek.org/store/het-geheim-van-engelen-p-200900.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/be/book/het-geheim-van-de-engelen/id572456883?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> 'Er bestaan oneindig veel engelen en je mag er zeker van zijn dat ze in contact met je willen treden. In dit boek laten engelen ons een nieuwe kant zien, die we graag met je willen delen.' ? Märtha Louise en Elisabeth Engelen handelen volgens andere wetten dan die van de fysieke wereld. Dit boek laat je zien hoe je met hen in contact kunt komen en zo je leven kunt verrijken. De vele praktijkvoorbeelden, oefeningen, meditaties en spirituele technieken leren je om nieuwe kanten van jezelf te ontdekken en gebruiken, zodat de engelen een natuurlijk deel van je dagelijks leven worden.