De tafel van 7

Couverture du livre « De tafel van 7 » de Herman Konings aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Mustread voor iedereen die in onzekere tijden geïnspireerd wil handelen <a href='http://www.e-boek.org/store/tafel-van-p-213003.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/nl/book/de-tafel-van-7/id783628209?mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Onze wereld verandert sneller dan ooit. Wie verantwoordelijkheden draagt in onze maatschappij heeft dus behoefte aan doorzicht in de toekomst.          Trendwatcher Herman Konings brengt in zijn nieuwe 'tussentijdse rapport over morgen' 7 intrigerende trends voor het 14de jaar van de 21ste eeuw rond de tafel. Op het eerste gezicht hebben de disgenoten weinig met elkaar gemeen, maar toch is er één verbindende onderstroom: het wederzijds gluren bij nabije of verre buren. We inspireren en worden geïnspireerd door: 1    Meer met minder voor meer: wat kunnen westerse ondernemers leren van hun collega's in de groeilanden? 2    De digiboorlingen: wat pikken opvoeders op van de digitale natives, en wat kan technologie leren van hun analoge o