Lo castèl de la páur ; las enquestas del comissari casal

Couverture du livre « Lo castèl de la páur ; las enquestas del comissari casal » de Raimond Guiraud aux éditions Editions Des Regionalismes

Tornam trobar le comissari Casal que mena l'enquèsta dins tres afars novèls.
Dins "le castèl de la paur", un òme morís de paur. S'i deurà prene a dos còps per comprene e resòlvre un mistèri mai qu'òrre, le Casal.

Tornam trobar le comissari Casal que mena l'enquèsta dins tres afars novèls.
"La crotz Baranhon" nos torna dins lo grand Tolosa amb un afar que pareis simplàs d'una ataca d'una banca. Mas al briu del temps, tot se desclicota e rès se passa pas coma se deuriá faire...
"La mòrt veniá del freg" es un afar complicat : quin a podut far aquel gus, ambe las mans ligadas, per se penjar, dins un membre que dedins i a pas lo mendre mòble per s'anar penjar ?