Jezus van Nazareth - Proloog: De kinderjaren

Couverture du livre « Jezus van Nazareth - Proloog: De kinderjaren » de Joseph Ratzinger aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Paus Benedictus XVI voltooit het derde deel van zijn Jezusbiografie <a href='http://www.e-boek.org/store/jezus-van-nazareth-proloog-kinderjaren-p-202129.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/be/book/jezus-van-nazareth-proloog/id586953965?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Eenvoudig van taal, nauwgezet en moedig van stijl: Jezus van Nazareth is het nieuwe, lang verwachte boek van Joseph Ratzinger over de geboorte- en kindheidsverhalen. In zijn Jezustrilogie analyseert de auteur de Evangelieteksten op twee manieren: enerzijds situeert hij de verhalen in hun historische context en anderzijds nodigt hij de lezer uit om zich cruciale vragen te stellen: 'Gaat dat ook over mij? En, als het over mij gaat, hoe dan?'