Ik ies voor mijn talent

Couverture du livre « Ik ies voor mijn talent » de Dewulf Luk aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Waarom doen we zo weinig met onze talenten? <a href='http://www.e-boek.org/store/kies-voor-mijn-talent-p-199976.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='http://itunes.apple.com/be/book/ik-kies-voor-mijn-talent-nieuwe/id562169927?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Radicaal kiezen voor waar je goed in bent, is de weg naar zelfrealisatie en authenticiteit. Het lijkt paradoxaal, maar door te gaan voor waar je echt goed in bent en het ontplooien van je unieke talent, ga je steeds waardevoller worden voor je omgeving. Doen waar je goed in bent, is bijna een levensverzekering en een garantie op blijvende goesting in werken en leren, ook op gevorderde leeftijd.