Vergeef me - Herwerkte versie (e-boek - ePub-formaat)

Couverture du livre « Vergeef me - Herwerkte versie (e-boek - ePub-formaat) » de Anja Feliers aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Als vergeten onmogelijk is... Voor haar was hij gewoon een vakantieflirt, maar hij werd halsoverkop verliefd op haar. Wanneer Yasmine met de veel jongere David breekt, ontketent ze een ware tijdbom. David probeert hardnekkig tot haar door te dringen. Tevergeefs. Maar zij is alles voor hem. Hij zal haar nooit meer laten gaan. Als de zaak escaleert, probeert psychologe Kathleen Verlinden te bemiddelen. Maar dit gebeurt niet zonder impact op haar leven.