Edushock

Couverture du livre « Edushock » de Dirk De Boe aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

?Onderwijsinnovatie komt in Vlaanderen en Nederland te traag op gang. Het huidige onderwijsmodel kraakt momenteel in zijn voegen. Het biedt geen antwoord meer op de uitdagingen en veranderingen die in hoog tempo op ons afkomen. Bovendien staat vaak de organisatie centraal, niet de leerling. Dit boek biedt de oplossing met het transformatierad, een model dat de leerling echt centraal zet in het leerproces. Dat helpt je als onderwijziger op weg naar een nieuwe school waar de leerling stap voor stap eigenaar wordt van zijn leerproces.