Zekerheden

Couverture du livre « Zekerheden » de Bart Plouvier aux éditions Vrijdag, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

In de achtste dichtbundel van Bart Plouvier domineren klank en ritme. De gedichten gaan over de dingen waar we regelmatig mee geconfronteerd worden. Het overlijden van een vader, reisimpressies, reflecties, kleinkinderen en jeugdherinneringen. Een goed dichter moet over alles een gedicht kunnen schrijven. Bart Plouvier kan gedichten over alles schrijven.