Wie zorgt voor Gilad?

Couverture du livre « Wie zorgt voor Gilad? » de Corine Boone-Bruggink aux éditions Uitgeverij De Banier
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Voor wie moet ik zorgen? Het verhaal in dit prentenboek geeft antwoord op deze vraag. Het lijkt op een gelijkenis die Jezus eens vertelde aan een wetgeleerde. Gilad ligt zwaargewond aan de kant van de weg. Hij wacht op hulp, maar de weg tussen Jeruzalem en Jericho is leeg en stil. Gelukkig, na een tijdje komt er een priester langs. Die zal hem vast helpen! Maar nee, de priester loopt voorbij. Ook de Leviet doet of hij niets ziet. Is er dan niemand die Gilad wil helpen? Leeftijd: vanaf 4 jaar, om zelf te lezen vanaf 6 jaar. In samenwerking met de Jeugdbond Gereformeerde Gemeenten.