Ur sell war al liesyezhegezh e Mayotte, etre Afrika hag Europa

Couverture du livre « Ur sell war al liesyezhegezh e Mayotte, etre Afrika hag Europa » de Morgan Le Barzic aux éditions Al Lanv
  • Editeur : Al Lanv

« Un regard sur le plurilinguisme à Mayotte entre Afrique et Europe » est une étude faite pour l'université de Rennes sur le sujet des langues parlées à Mayotte et le défi dans lequel elles se trouvent quant à leur devenir. Une analyse minutieuse et une enquête de l'enseignante qui travaille sur l'île. Y-a t-'il un futur pour d'autres langues que le français dans l'Île Maoré ?

Ur sell war al liesyezhegezh e Mayotte etre Afrika hag Europa a zo ur studi graet evit Skol-Veur Roazhon war danvez yezhoù Mayotte hag ar dalc'h m'en em gavont e-keñver o dazont. Un dielfennadenn bizh hag un enklask gant ar gelennerez a zo o labourat e Mayotte. Hag un dazont a zo e Enez-Vaore evit yezhoù all estreget ar galleg ?