Troiou kaer ma foltreder

Couverture du livre « Troiou kaer ma foltreder » de Yann-Fanch Jacq aux éditions Keit Vimp Bev

Alan est inquiet à cause des étranges images qu'il voit sur son appareil photo. Encore plus inquiet quand il sait que l'appareil prédit l'avenir. Un cruel avenir. Par chance, il peut compter sur ses amis, Anita, Betty, Mat et Jon, pour s'en sortir. Un juste mélange d'imagination et de vie quotidienne des enfants de 12 ans.
Une histoire menée d'un rythme régulier, grâce aux nombreuses péripéties.

Nec'het eo Alan gant ar skeudennoù iskis a wel war skramm e boltreder. Ha nec'hetoc'h c'hoazh pa oar e tiougan ar poltreder darvudoù da zont. Darvoudoù kriz. Dre chañs e c'hell kontañ war e vignoned, Anita, Betty, Mat ha Jon, evit diskoulmañ an afer. Ur meskaj a-zoare etre faltazi ha buhez pemdeziek bugale 12 vloaz.
Un istor kaset da benn war ul lusk reoliek, a-drugarez d'an darvoudoù niverus.