SOS Piet 4

Couverture du livre « SOS Piet 4 » de Piet Huysentruyt aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Wat hebben we vandaag geleerd? 1°, 2°, 3°...4°! <a href='http://www.e-boek.org/store/sos-piet-p-198530.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='http://itunes.apple.com/be/book/sos-piet-4/id552898976?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Na de drie topsuccessen SOS Piet 1, 2 en 3 (met meer dan 650.000 verkochte exemplaren!) is de creativiteit van de meest bekeken tv-chef van Vlaanderen, Piet Huysentruyt, nog lang niet uitgeput! In SOS Piet 4 houdt Piet zich aan hetzelfde principe: koken is eenvoudig én leuk als je het doet met de handige stap-voor-stap techniek. Met onvermijdelijke klassiekers als preisoep, caesarsalade en karnemelkpap, en uitheemse gerechten als cannelloni, sushi en vitello tonnato