Plastische chirurgie

Couverture du livre « Plastische chirurgie » de Jan Jeroen Vranckx aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Meer dan liposuctie en borstvergroting <a href='http://www.e-boek.org/store/plastische-chirurgie-p-220565.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/be/book/plastische-chirurgie/id895558516?l=nl&mt=11'>Ook verkrjgbaar in de iBookstore</a> Van de vroegste vormen in het oude India tot de modernste spitstechnologie Plastische chirurgie fascineert ons. Bij esthetische ingrepen gaan gezonde mensen vrijwillig onder het mes om hun lichaam te modelleren naar een ideaalbeeld. Reconstructieve chirurgie heeft dan weer een heel ander uitgangspunt. Ze herstelt een defect in het lichaam na verwijdering van tumoren, na trauma of brandwonden. Een ideale reconstructie leidt tot een herstel alsof er eerder geen defect was. Beide onderdelen van de plastische heelkunde zijn erg verschillend maar tegelijk aanvullend, zelfs overlappend. Dit boek neemt je mee doorheen verleden, heden en toekomst van de esthetische en reconstructieve plastische chirurgie. Plastische chirurgie - Voorbij de clichés biedt z