80 ans après, il est toujours essentiel de faire comprendre cet événement aux plus jeunes
Gabrijel Goldman je po imenu in usodi sumljivo podoben znamenitemu kanadskemu pianistu Glennu Gouldu. Najdemo ga v newyorski bolnisnici po misterioznem dogodku, ki sprozi fobijo pred dotikom. Je kriva nesrecna ljubezen, odvzeti ljubezenski dotik ali brezdusno, mehanicno udarjanje klavirskih strojev, ki grozijo, da bodo glasbi ukradli dotik z duso? V bolnisnicno sedanjost se vpleta predzgodba cudaskega cudeznega otroka, nato demonicno obsedenega genija. Knjiga se pred bralcem razpira kot granatno jabolko: tukaj zrna razvojnega, tam filozofskega romana, ob njih pa emocionalno in poeticno nabita ljubezenska zgodba, izjemno doziveti opisi najbolj neverbalne umetnosti - glasbe ... vsi povezani z izrazito bogatim in igrivim jezikom, ki spominja na virtuoznost mojstrov, kot je Vladimir Nabokov.
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
80 ans après, il est toujours essentiel de faire comprendre cet événement aux plus jeunes
Selma ne vit que pour les chevaux et c’est à travers eux qu’elle traverse cette période violente si difficile à comprendre pour une adolescente...
"Osons faire des choses qui sont trop grandes pour nous", suggère Maud Bénézit, dessinatrice et co-scénariste de l'album
"L’Antiquité appartient à notre imaginaire", explique la romancière primée cette année