Ongi marraztu? Behin hasi eta gero jarraitu

Couverture du livre « Ongi marraztu? Behin hasi eta gero jarraitu » de Lopetegi Jose A aux éditions Editorial Saure
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

"Kaixo, Pirata naiz" eta "Ze tuntuna zaren Pirata" irakurri dutenek Lopetegiren zein bere pertsonaiaren, Pirataren, estiloa ezagutuko dute. Bere humorera bereziki zaletuak ez direnak berriz, benetan -eta era positibo batetan- harrituta geratuko dira lan honekin. Komikiak nola marraztu azaltzen duen gida bat da. Autoreak metodoa hogeita hamaika ataletan zehar modu dibertigarrian eta pedagokikoki era egokian garatzen ditu.