Kijk zelf maar

Couverture du livre « Kijk zelf maar » de Paul Van Den Hoven aux éditions Sdu Uitgevers
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Beelden (foto, film, animatie, grafische presentatie) spelen steeds vaker een rol In de rechtspleging. Ze worden gewaardeerd maar leveren ook onrust op. Ze zijn deel van een minder grijpbaar communicatieproces. Dat leidt tot debat; wat moeten we ermee in de rechtszaal, wat willen we wel en wat willen we niet? Dit eBook levert de achtergronden voor dit debat.