Kies

Couverture du livre « Kies » de Wouter Deprez aux éditions Terra - Lannoo, Uitgeverij
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Cabaretier Wouter Deprez over zijn keuze voor een 'lichter leven' <a href='http://www.e-boek.org/store/kies-p-210450.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/be/book/kies/id712118361?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Ik heb volledig zelf gekozen om hier een gloednieuwe telefoon te komen kopen. Ik kies met al mijn vrijheid om hier in alle vrijheid te staan in deze winkel. Ik zou me fantastisch moeten voelen, theoretisch gezien. Ik voel me ook fantastisch, theoretisch gezien. Het probleem is de praktijk. Kies is een innerlijke monoloog over onze verslaving aan keuzes en de opwinding van de mogelijkheid.