Het weer voor in bed, op het toilet of in bad

Couverture du livre « Het weer voor in bed, op het toilet of in bad » de Paul Yeager aux éditions Bbnc Uitgevers
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

"Het weer voor in bed, op het toilet of in bad" bevat de verschijnselen, geschiedenis, bakerpraatjes, eigenaardigheden en wonderen van een gegeven dat elke dag onderwerp van gesprek is: het weer. Weerliefhebbers (of gewoon weernieuwsgierigen) ontdekken verrassende feiten, misvattingen, vreemde verschijnselen en eigenaardigheden in dit fascinerende boek vol nuttige informatie. De onderwerpen variëren van absolute vochtigheid, anemometer, occlusiefront en statische elektriciteit tot aan El Nino, orkanen, stofstormen en tornado's. Daarnaast komt de invloed van het weer op ons dagelijks leven aan bod, zoals blijkt uit: - De invloed van de temperatuur op de bandenspanning - Luchtvochtigheid en slap of kroeshaar - Pijnlijke gewrichten bij komende storm - Het bewateren van de tuin na een regenbui