Het quantumtijdperk

Couverture du livre « Het quantumtijdperk » de Brain Clegg aux éditions Veen Media
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

We kenden al het stenen en bronzen tijdperk, maar we leven nu in het quantumtijdperk. Wetenschapsauteur Brian Clegg laat in dit pakkende en enthousiast geschreven boek zien hoe de quantummechanica verantwoordelijk is voor dertig procent van onze huidige economie. Clegg verheldert de mysterieuze concepten die daarachter schuilen, van het gedrag van atomen tot de quantumwerking van je smartphone. Lees dit boek en begin goed voorbereid aan het nieuwe quantumtijdperk.