"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
Eric Hattan is known for his canny interventions in public places and causing surprise by thwarting the familiar order. This is also the case at the Museum Langmatt, which invited the Swiss artist to playfully intervene on its premises. The historic villa with its mahogany parquet flooring, fine carpets, chandeliers, and manicured garden provides a contrasting foil for Hattan's installations, composed of worn clothing, metal parts, and other less exquisite materials. Five o'clock Shadow documents the ensuing dialogue that spans from the rich contrast between the present and the Belle Epoque, and shows how the venerable building is being tangibly enlivened.
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
L'auteur se glisse en reporter discret au sein de sa propre famille pour en dresser un portrait d'une humanité forte et fragile
Au Rwanda, l'itinéraire d'une femme entre rêve d'idéal et souvenirs destructeurs
Participez et tentez votre chance pour gagner des livres !