Mijn kind heeft dyscalculie

Couverture du livre « Mijn kind heeft dyscalculie » de Martine Ceyssens aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Sommige kinderen lijken het rekenen nooit onder de knie te zullen krijgen. Ze hebben moeite met het lezen van getallen en begrijpen de rekentaal niet. De gewone leermethodes (zoals het opdreunen van tafels) helpen deze kinderen niet echt vooruit.;;;<i>Mijn kind heeft dyscalculie</i> (eerder verschenen onder de titel <i>Ik reken fout</i>) helpt ouders en leerkrachten om kinderen met rekenproblemen op een heel praktische manier te begeleiden.;;;Met leuke rijmpjes en tekeningen die kinderen kunnen helpen bij het aanleren van de maaltafels, en originele middelen voor het lezen van de klok, het delen en het vermenigvuldigen <a href='http://www.e-boek.org/store/mijn-kind-heeft-dyscalculie-p-189572.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='http://itunes.apple.com/be/book/mijn-kind-heeft-dyscalculie/id478285729?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Goed rekenen. Sommige kinderen lijken het nooit te zullen leren. Zij hebben moeite met het lezen van getallen en begrijpen de rekentaal niet. De gewone le