Couverture du livre « Guilleries mossos independentistes ; 101 comunicats de la dui a la sentencia ; 2017-2019 » de  aux éditions Trabucaire
  • Editeur : Trabucaire

Guilleries és un col·lectiu de mossos d'esquadra que neix el mes de setembre de 2017 amb la finalitat de defensar les institucions catalanes de la repressió, exercida per un estat espanyol en plena involució democràtica amb estructures de poder amb vocació dictatorial, generant alhora estats d'opinió i creant consciència nacional. Estem fermament convençuts que la millora de les condicions de vida de la ciutadania catalana i la garantia del ple exercici de llurs drets i llibertats, exigeix la creació en el menor temps possible d'un estat independent en forma de República, i aquest objectiu ens compromet i volem contribuir-hi. Guilleries no defallirà en l'assoliment d'aquesta fi ta fi ns a enterrar defi nitivament el jou de l'imperialisme espanyol que perdura al llarg de més de 300 anys.