Innoveren met materialen

Couverture du livre « Innoveren met materialen » de Openraam aux éditions Uitgeverij Lannoo
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Duurzaam ondernemen met doordacht materiaalbeheer <a href='http://www.e-boek.org/store/innoveren-met-materialen-p-205553.html'>Ook verkrijgbaar als e-boek</a> <a href='https://itunes.apple.com/be/book/innoveren-met-materialen/id633518011?l=nl&mt=11'>Ook verkrijgbaar in de iBookstore</a> Haal het meeste uit uw bedrijf door effectief om te gaan met materialen Bedrijven worden de laatste jaren geconfronteerd met stijgende materiaal- en energiekosten. Een doordachte inzet van materialen is levensnoodzakelijk. Dit boek reikt u inspirerende voorbeelden en concrete pistes aan om meteen aan de slag te gaan. Bovendien laten we u kennismaken met de 3P-scan, een instrument waarmee u zelf uw bedrijf kunt doorlichten om vervolgens concrete stappen te zetten naar duurzame materiaalinnovatie in de praktijk.