Ik wil rust

Couverture du livre « Ik wil rust » de Harriet Griffey aux éditions Gottmer Uitgevers Groep B.v.
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

Voel je je gestrest, overbelast, moe? In onze 24-uursmaatschappij is het moeilijk om rust te vinden. Dit boek laat je zien hoe je ruimte voor jezelf creëert en hoe je een eind maakt aan de hectiek van je drukke leven. Als je ervoor kiest om mindful te leven, gaat je gezondheid met sprongen vooruit, worden je relaties intenser en functioneer je beter op je werk. Kortom je zit lekkerder in je vel. Met meer ontspanning, eenvoudige meditatie, gezonde voeding en voldoende lichaamsbeweging ligt die rust binnen handbereik. Ik wil rust bevat tips voor ademhalingstechnieken, meditatie- en visualisatieoefeningen om rust te creëren op je werk, op school en thuis. Vaak bereik je met kleine veranderingen al een groots resultaat. Kies voor je rust.