Beestje, kom je op mijn feestje ?

Couverture du livre « Beestje, kom je op mijn feestje ? » de Marjet Huiberts aux éditions Gottmer Uitgevers Groep B.v.
  • Nombre de pages : (-)
  • Genre : (-)
  • Thème : Non attribué

'Beestje, kom je op mijn feestje?' is een vrolijk prentenboek van Marjet Huiberts & Iris Deppe, die samen ook 'We hebben er een geitje bij!' maakten: het Prentenboek van het Jaar 2016. Beestjes op een verjaardagfeestje Mik viert zijn verjaardag en er komen allerlei beestjes op visite, van een lieveheersbeestje in een stippeltjesjurk tot een koffieminnende vlinder. Maar help, dan kom er een wesp aangevlogen. We hebben er een geitje bij! - Prentenboek van het Jaar 2016 Het jongetje Mik kennen we al uit de boeken 'We hebben er een geitje bij!' (Prentenboek van het Jaar 2016) en 'Dag meneer, hebt u een hond?'. Met de eenvoudige tekst op rijm en vertederende illustraties zijn deze prentenboeken een zekere hit bij de allerkleinsten.