"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
'No one chills the blood like Susan Hill' Daily Telegraph From the horrifying secret of Eel Marsh House in The Woman in Black to the supernatural terror unleashed by spiteful Leonora van Vorst in Dolly and the deadly danger posed by Professor Parmitter's painting of Venice in The Man in the Picture , Susan Hill's ghost stories never fail to raise the hairs on the back of your neck and keep you turning the pages long past midnight. Here, collected together for the first time - and also including the bestselling Printers Devil Court and The Small Hand - are all of Susan Hill's spinechilling stories of murder, magic and mayhem. Read on if you dare ...
Il n'y a pas encore de discussion sur ce livre
Soyez le premier à en lancer une !
"On n'est pas dans le futurisme, mais dans un drame bourgeois ou un thriller atmosphérique"
L'auteur se glisse en reporter discret au sein de sa propre famille pour en dresser un portrait d'une humanité forte et fragile
Au Rwanda, l'itinéraire d'une femme entre rêve d'idéal et souvenirs destructeurs
Participez et tentez votre chance pour gagner des livres !